Open Air Organic Barbecue представляє ЕтноПродукт

Для органічної лотереї  «ЕтноПродукт» пожертвує щось смачненьке з сертифікованої органічної м’ясо- молочної продукції.

ஜ════════════════════════════════ஜ۩۞۩ஜ════════════════════════════════ஜ

ПрАТ «ЕтноПродукт» це українсько-швейцарське аграрне підприємство, із замкнутим циклом виробництва органічої сільськогосподарської продукції.
Поля та ферми підприємства розташовані на північному сході Чернігівської області України, де обробляється 4000 га органічної землі (пасовища, сіножаті, рілля), утримується понад 2000 голів великої рогатої худоби, завдяки чому створена основа для виробництва якісного кінцевого продукту.

Сертифікат

На молокопереробному підприємстві під Києвом виготовляється готова органічна продукція харчування під власною торговою маркою «ЕтноПродукт», та поставляється в торговельні мережі м. Києва та інших міст України.

bmvsy

Органічна продукція, яку виробляє підприємство: молоко сире, молоко пастеризоване, сметана, кефір, мед, м’ясо, овочі, а також зернові і бобові.

Діяльність приватного акціонерного товариства “ЕтноПродукт”, як органічного виробника, від поля до готового продукту на полиці магазину, контролюється и сертифікується відомим українським сертифікаційним органом у галузі органічної сертифікації “Органік Стандарт”.

organic moloko

Сертифікація земель та виробництва почалася у 2008 році. З того часу на землях господарства застосовується органічне землеробство: замість синтетичних добрив застосовується гумус, сидерати, мікроорганізми; не використовують гербіциди, пестициди; замість генномодифікованого насіння висіваються не модифіковані культури, які і мають рости в нашій місцевості.

У листопаді 2010 році власна органічна продукція, а саме органічне молоко під ТМ «ЕтноПродукт», з’явилася у магазинах міста Києва.

Це було подією для України, тому що за останні, приблизно, п’ять десятиліть, споживачам знову стала доступна продукція від виробника, який співпрацює з природою у агровиробництві, який дотримується органічних методів ведення господарства у тваринництві, а у переробці застосовує лише натуральні інгредієнти, щоб зберегти природні, корисні властивості їжі.

Сьогодні продукція від ТМ «ЕтноПродукт» продається більш, ніж у 120 роздрібних точках міста Києва, а також в деяких торгових точках в інших містах України.

Найбільша гордість ТМ «ЕтноПродукт» це відгуки споживачів. Більш старше покоління купує органічну продукцію, тому що за смаком і корисності вона така, яка «була у дитинстві», а для молоді важливим показником є термін зберігання продукції, який говорить про відсутність синтетичних домішок та ультрапастеризації. Наприклад, термін зберігання органічного непастеризованого молока 72 години.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

IMG_0562  IMG_0561

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *